Perkplantenactie zaterdag 22 en zondag 23 april 2023

De jaarlijkse perkplantenactie is een activiteit die onze vereniging reeds enkele jaren organiseert.

Van kleurrijke Begonia’s tot een prachtige Sundeville, maar ook Fuchsia’s en Millionbells nemen elk jaar weer gretig aftrek.

Natuurlijk ontbreekt een zak potgrond dit jaar ook niet.

De actie wordt dit jaar op 2 dagen gehouden:

Op zaterdag 22 april worden de bestellingen (afhalers) tussen 11:00 en 15:00 uur uitgereikt in Doenrade.

Eventuele orders die bezorgd moeten worden, zullen ook op zaterdag 22 april bezorgd worden.

Op zondag 23 april (tijdens de lentemarkt in Jabeek) zullen er ook perkplanten in de vrije verkoop verkocht worden. Hierbij geldt op = op. Verkoop vindt plaats bij het OC te Jabeek tussen 09:00 en 15:00 uur.

Contante betaling is gewenst, maar betaling per PIN is uiteraard ook mogelijk.

U kunt via onderstaand formulier uw bestelling invullen en het formulier inleveren. Wij zorgen dan ervoor dat uw planten klaar staan voor afhaling op zaterdag 22 april in Doenrade.

Carnavalsconcert

Leef carnavalsvrunj, De 11e van de 11e kump d’r weer aan. De vastelaovend geet weer van sjtart! Op 5 januari 2024 organiseert

Blokfluitlessen van start

Op zaterdag 16 september 2023 zijn er maar liefst 8 nieuwe blokfluiters gestart. Inmiddels zijn we een paar weken verder en het

Je wachtwoord vergeten?

Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in.
Je zult een link via e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Inloggen

Ben je lid van de fanfare? Registreer je dan hier voor het ledengedeelte.

• Minimum lengte van 8 karakters.

Uitloggen